Vrijwilligers(taken)

Een vereniging kan niet zonder de inzet van vrijwilligers. Ook Handbal Houten niet.
 
Dankzij al onze vrijwilligers kun je trainen, een wedstrijd spelen, staat er een scheidsrechter, kun je wedstrijdfoto’s bekijken, op de tribunes zitten, je wedstrijdprogramma bekijken, is je inschrijving geregeld,  de kledingtas gevuld, kun je op jeugdkamp, een wedstrijdverslag lezen, is er een bestuur, zijn er commissies en kun je een kopje koffie drinken of een tosti eten.
 
Vrijwilligers maken een vereniging tot een succes. Ook bij Handbal Houten! Wij kunnen nog altijd vrijwilligers gebruiken voor diverse taken. Dat hoeft niet per se in een commissie te zijn. Je kunt ook eenmalig je schouders onder een project zetten. Je zult zien dat dat niet alleen energie kost, maar ook heel veel positieve energie oplevert!

Meld je aan via een mail naar info@handbalhouten.nl

Zaaldienst

Af en toe word je ingedeeld om zaaldienst te doen. Dit wordt door de teambegeleider van het thuisspelende team gedaan (geen indeling vanuit de vereniging). Daarbij is rekening gehouden met de volgende uitgangspunten:
  • bij elke wedstrijd is 1 persoon verantwoordelijk voor de zaal; bijvoorbeeld de scheidsrechter moet op deze persoon kunnen terugvallen en zorgen dat de puntentelling en tijdwaarneming plaatsvindt
  • bij de eerste wedstrijd dienen de doelen geplaatst te worden en banken + scorebord/laptop geplaatst te worden; bij E-wedstrijd ook de doelverkleiners
  • bij de laatste wedstrijd dienen de doelen opgeruimd te worden en banken + scorebord/laptop ook weer teruggezet te worden
  • zaaldienst vangt aan 5 minuten voordat de wedstrijd gespeeld wordt; bij de eerste wedstrijd 30 minuten vantevoren
  • de beheerder van The Dome zorgt voor het openen en sluiten van de ruimten voor het benodigde materiaal.
Aanvullingen/Opmerkingen? Geef ze door aan Harry Pronk (030-6341866 of 06-29560786).

Bardienst

Ook zal je af en toe bardienst moeten doen. Ook dit wordt door de teambegeleider van het thuisspelende team gedaan (geen indeling vanuit de vereniging). Daarbij is rekening gehouden met de volgende uitgangspunten:
  • bij de indeling is zoveel mogelijk rekening gehouden met de wedstrijd; zoveel mogelijk direct voor of na de wedstrijd; soms tijdens de wedstrijd en soms zit er een wedstrijd tussen
  • waar senioren en A-jongeren ingedeeld moeten worden, is er geprobeerd rekening mee gehouden dat ze niet direct voor of tijdens de wedstrijd ingedeeld zijn; wel soms direct erna; regel dat in je team
  • bij voorkeur graag 2 personen voor de bardienst aanwijzen
  • de bardiensten lopen gelijk met de wedstrijden; daarmee is de bardienst beperkt tot maximaal 1,5 uur
  • de eerste bardienst vangt 45 minuten voor de eerste wedstrijd aan; de laatste bardienst loopt nog 45 minuten door na de laatste wedstrijd
  • de beheerder van The Dome zorgt voor het openen en sluiten van de bar 
     
Aanvullingen/Opmerkingen? Geef ze door aan Harry Pronk (030-6341866 of 06-29560786).
 Handbal Houten
Terug naar boven